De ce ne numim “1-2-3”

Aşa încep primii paşi în viaţă, aşa începe numărătoarea, aşa începe formarea, aşa începe informarea……. „1,2,3” paşi spre drumul cunoaşterii, drumul viitorului, drumul piticilor de la „1-2-3”, temelia statornică a micilor prichindei.

„1-2-3” – lucrăm în echipă (1- copil,  2 – părinţii, 3 – educatoare) pentru ca în acest cămin este loc tot timpul pentru „1, 2 sau 3 copii………..”, idee de incluziune.

Este atât de simplu să înveţi lucruri noi, aici, începând cu START-UL „1-2-3” în descoperirea cunoaşterii pe lungul drum al formării OAMENILOR DE VALOARE!

Este magic, matematic demonstrat deoarece suma cifrelor este egală cu produsul lor

123

 

DE CE LA 1-2-3?

  • “1-2-3” paşi spre cunoaştere, spre nou, spre tot ce ne înconjoară!
  • “1-2-3” ani de bucurie, fantezie, entuziasm, culoare!
  • “1-2-3” ani de copilărie într-o lume de basm!
  • “1-2-3” atribute esenţiale acordate copiilor: căldură, dragoste, atenţie!
  • La “1.2.3” copilul este acceptat în funcţie de propriile nevoi.
  • La “1-2-3” copilul învaţă despre valorile vieţii, respectându-i pe cei din jur şi apreciind ce înseamnă să faci parte din comunitate.
  • La “1-2-3” copiii se bucură de cel mai bun tratament, de îngrijire şi educaţie adecvată.
  • La “1-2-3” întărim convingerea părinţilor că micuţii lor se află în deplină siguranţă.
  • La “1-2-3” – servicii la cele mai înalte standarde de calitate: cadre didactice cu experienţă în predare şi entuziasm, personal auxiliar calificat şi cu dăruire, spaţiu educaţional generos, bază materială de excepţie, condiţii excelente de masă, odihnă şi relaxare.pliant